KatalogBiznesu.pl

O nas | Regulamin | Kontakt

Szukaj w katalogu


Ostatnio dodane firmy

Jesteś tutaj: Katalog -› o2sport Artur Duchowicz

Firma » o2sport Artur Duchowicz

Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Ulica: Magazynowa 7
Kod pocztowy: 33-300
Właściciel: Artur Duchowicz
Tel. komórkowy: 792-342-194
Strona www: www.o2sport.pl
Kategorie: Sprzęt i akcesoria sportowe
Wyposażenie obiektów sportowych
Logo: o2sport Artur Duchowicz

Opis firmy

Inwestycje Fitness od A do Z.

"o2sport" - autorska koncepcja w kompleksowym projektowaniu i wyposażeniu klubów fitness i siłowni.

"o2sport" zajmuje się kompleksowymi usługami związanymi z projektowaniem, uruchomieniem i funkcjonowaniem fitness klubów. Oferujemy najszerszy na rynku zakres działań: planowanie, wyposażenie siłowni i fitness, otwarcie obiektu, doradztwo przy jego zarządzaniu. Nasze usługi są dostosowanie do potrzeb zarówno firm działających już w tej branży na polskim rynku ale wymagających stosowania szerokich programów naprawczych, jak i dopiero wchodzących. Zajmujemy się również dodatkowymi elementami rozszerzającymi ofertę fitness klubu jak wellness i spa.

"o2sport" posiada najbogatszą i najszerszą ofertę spośród wszystkich pozostałych dostawców wyposażenia dla siłowni i klubów fitness w Polsce. Polecamy tylko posiadających długoletnie doświadczenie, sprawdzonych włoskich i amerykańskich producentów Air Machine, Panatta Sport, Landice, Magnum Fitness oraz Oemmebi. Nasza oferta to łącznie ponad 350 urządzeń. Doskonale wiemy, że realizacja najlepszych inwestycji wymaga szczególnych produktów. Dlatego proponujemy Inwestorom naszym zdaniem najlepsze urządzenia i rozwiązania treningowe. Bez jakości i szczególnego odróżnienia się od tłumu innych obiektów fitness o prawdziwym sukcesie nie może być mowy.

Celem "o2sport" jest rozwijanie rynku fitness poprzez autorską koncepcję doradztwa oraz proponowanie unikalnych i nowoczesnych form treningu. Branża fitness podlega ciągłym i obecnie coraz szybszym zmianom. Jest w światowym biznesie bardzo młodą branżą a przez to niedostrzeganą jeszcze w sposób oczekiwany przez społeczeństwa a więc potencjalnych klientów. Szybki rozwój powoduje również, że w społeczeństwie obecne są jeszcze obrazy np. osiedlowych siłowni, kojarzące się głównie z nadmiernie umięśnioną młodzieżą, odżywkami, nieodpowiednim zapleczem sanitarnym. Barierą również jest zakorzenione, stereotypowe odchudzanie się. Zamiast wyjść do fFitness klubu nie tylko po wymarzona sylwetkę, ale przede wszystkim po zdrowie, wiele osób wybiera spacery, kremy wyszczuplające czy różnego rodzaje napoje lub herbatki mające przynieść wymarzone efekty.

Niestety, większość inwestorów w branży fitness zapomina lub nie chce wiedzieć, że fitness klub to nie postawienie maszyn wraz z niezbędnym otoczeniem, ale przede wszystkim fitness to biznes. Rządzi się takimi samymi prawami jak inne działalności gospodarcze. Tutaj również jest podaż i popyt, jest obecna konkurencja i powstaje nowa. Jest klient, który żąda efektów, który przygląda się ofertom i wybiera dla siebie tę najlepszą. Większość inwestorów błędnie buduje biznes dla siebie a nie dla przyszłych Klientów.
W efekcie otwierane są fitness kluby o identycznej ofercie, podobnym wyposażeniu, podobnej strategii marketingowej a ich właściciele wierzą, że odniosą sukces i wygrają z konkurencją. Tylko jak mają to osiągnąć skoro (w założeniach fundamentalnych) ich klub niczym się nie odróżnia?.

Naszym zdaniem fitness klub to bardzo specyficzna działalność usługowa. To umiejętność wynajmowania posiadanej powierzchni lokalowej wraz z posiadanymi urządzeniami treningowych, kadrą trenerską oraz zapleczem dodatkowym. Należy umieć rozgraniczyć fitness klub od rozbudowanych ośrodków rekreacyjno-wypoczynkowych, w których fitness czy siłownie są jednym z oferowanych produktów, nierzadko traktowane w sposób marginalny.

Do fitness klubu uczęszczamy nie po wypoczynek, ale przeciwnie dla wysiłku, poprawy sylwetki, bycia mocniejszym i wysportowanym, chęci bycia zdrowszym.
Fitness klub ma być miejscem gdzie nie mamy obaw i nie odczuwamy wstydu związanego z naszym obecnym wyglądem, sylwetką, gdzie czujemy się wyjątkowo pomimo uprzedzeń. Wychodząc musimy wiedzieć, że dzisiejszy trening był opłacalny, że wykonaliśmy kolejny krok, aby osiągnąć założone cele. Mylnym jest stwierdzenie, że klub fitness będzie miejscem spotkań towarzyskich, pewnego rodzaju "magnesem ściągającym klientów w ich każdej wolnej chwili". Pamiętajmy, że na rynku jest jeszcze wiele innych ofert kierowanych do "czasu wolnego". Ale należy w taki sposób stworzyć ten magnes, aby pokazał klientom, że jesteśmy silniejsi od konkurencji. Jeśli "wynajmujemy" nasz Fitness Klub to róbmy to jak najdłużej (czyli najlepiej).

Ważnym jest, aby program treningowy był czytelny i pozwalał na jego szybką realizację a kadra otwarta i kompetentna. Istotnym jest aby posiadane wyposażenie było odpowiednie do profilu naszego klubu oraz inne od konkurencji, bo jest to podstawowa różnica na jakiej można budować przewagę. W efekcie dla właściciela najważniejszym jest, aby pozyskać Klienta i zatrzymać go jak najdłużej. Tylko stały, zadowolony i odpowiednio nauczony Klient jest gwarancją sukcesu w tej branży.

Zastanówmy się nad odpowiedzią na podstawowe pytanie:
Co stanie się z naszym biznesem jeśli obok posiadanego, jak nam się wydaje, świetnie prosperującego Klubu Fitness otworzy się konkurencja o zupełnie innej filozofii działania?

W każdej innej działalności zauważamy, że pomimo identycznej oferty konkurencja chce być inna i dąży do tego, aby być inna. Wprowadza nowe produkty, agresywnie atakuje naszą pozycję, rozszerza ofertę wprowadzając nowe usługi i konkurencyjne ceny. Dlaczego w fitness biznesie jest inaczej? Na co liczymy? Przecież po zakończeniu inwestycji nie będziemy wszystkiego burzyć i stawiać od nowa, do naszych sal nic więcej się już nie zmieści. A może będziemy chaotycznie dokupywać różne cudowne maszyny albo obniżać ceny? Nasza koncepcja działalności będzie już na rynku znana i bardzo czytelna.

W związku ze szczególną specyfiką branży fitness, odpowiadamy na następujące podstawowe pytania:
Biznes - czym jest biznes w branży fitness,
Bariery - jakie są bariery w jego funkcjonowaniu,
Pokonać barierY - jak pokonać bariery,
Być lepszym na starcie - w czym już przed powstaniem możemy być lepsi od konkurencji,
Realizacja planu - jak otworzyć dochodowy i odporny na działania konkurencji klub fitness,
Utrzymać przewagę - jak zachować naszą przewagę, czyli jak ograniczyć utratę klientów.

Znając odpowiedzi na powyższe pytania opracowujemy skuteczną koncepcję działania i możemy przystąpić do jej wykonania:
- analiza potrzeb i priorytetów inwestora,
- analiza konkurencji,
- koncepcja działalności fitness klubu,
- dobór rozwiązań treningowych (oferty),
- projekt zagospodarowania powierzchni klubu oraz design'u,
- opracowanie strategii cenowej,
- określenie działań marketingowych i wizerunkowych,
- określenie działań wzmacniających przywiązania klienta,
- propozycje w doborze kadry i jej organizacji,
- instalacja urządzeń, konserwacja oraz opieka serwisowa,
- otwarcie obiektu oraz zarządzanie realizacja planu.

Nasza praca i oferta - jak żadna inna - jest atrakcyjna dla większości tych, którzy już przekonali się do fitness klubów. Jest też profesjonalna i interesująca dla tych, którzy jeszcze nigdy nie próbowali takiego biznesu. Łamie stereotypy, poszerza horyzonty, pokazuje, że fitness to więcej niż moda, to sposób na zdrowe życie i dochodowy biznes.

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasze doświadczenie odpowie Państwu na wszystkie pytania.

Oferta firmy

Leasing 0% wyposażenia wspólnie z EFL

Wyposażenie klubów fitness:
- Air Machine,
- Landice,
- Magnum Fitness,
- Oemmebi,
- Panatta Sport

Doradztwo i projektowanie:
- analiza potrzeb i priorytetów inwestora,
- analiza konkurencji,
- koncepcja działalności fitness klubu,
- dobór rozwiązań treningowych (oferty),
- projekt zagospodarowania powierzchni klubu oraz design'u,
- opracowanie strategii cenowej,
- określenie działań marketingowych i wizerunkowych,
- określenie działań wzmacniających przywiązania klienta,
- propozycje w doborze kadry i jej organizacji,
- instalacja urządzeń, konserwacja oraz opieka serwisowa,
- otwarcie obiektu oraz zarządzanie realizacja planu.

Zobacz też

wyposażenie siłowni, finansowanie, leasing, franczyza, sprzęt, fitness, siłownia, aerobik, spinning, trening, bieżnia, rower, pneumatyczne, cardio,